Od połowy 2021 r. na rynku chińskim promowane są polskie placówki udzielające świadczenia zdrowotne. Informacje o nich zawarte są w „Catalog of selected Polish sanatoriums and specialized medical centers aimed at the Chinese market”
Głównym pomysłodawcą i realizatorem projektu jest Euro Asia Foudation for Business Educations z Warszawy. Działania zakładały przygotowanie katalogu promocyjnego w wersji drukowanej oraz elektronicznej i jego dystrybucja wśród partnerów biznesowych z rynku chińskiego.
Fundacja Proturmed wraz z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Szpitali Prywatnych wsparły projekt merytorycznie.
Głównym bohaterem katalogu są prywatnej podmioty z rynku polskiego. Katalog prezentuje 18 placówek oferujących usługi: medyczne, uzdrowiskowe, rehabilitacyjne oraz lecznicze. W wydawnictwie zawarte są także najważniejsze informacje ekonomiczne oraz społeczne o Polsce. Materiał ma raczej pokazywać potencjał i stanowić zaproszenie do współpracy, aniżeli stanowić przegląd całej polskiej oferty.
Jest to pierwsza tego typu polska inicjatywa na rynku chińskim.
Poniżej wybrane strony z katalogu.