Oferta PROTURMED
INTERNACJONALIZACJA
Oferta dla podmiotów medycznych, producentów sprzętu medycznego, osób i instytucji z produktem medycznym:
- Wsparcie internacjonalizacji przedsiębiorstw na każdym etapie ich rozwoju, początkowym jak i zaawansowanym.
- Doradztwo w zakresie budowania i rozwoju oferty na rynkach zagranicznych oraz obsługi partnerów zagranicznych,
- Przygotowanie i organizacji misji gospodarczych przyjazdowych i wyjazdowych.
- Wsparcia w zakresie promocji placówki poprzez dedykowane projekty.
Marketing medyczny
Oferta dla podmiotów medycznych, producentów sprzętu medycznego, osób i instytucji z produktem medycznym na wybranych rynkach zagranicznych:
- Przygotowanie merytoryczne i graficzne wydawnictw medycznych,
- Przygotowanie i zorganizowanie prezentacji na międzynarodowych stoiskach targowych wraz z obsługą.
- Działania marketingowe i PR na wybranych rynkach zagranicznych
Zadania fundacji
Fundacja realizuje swoje cele poprzez:
- Współpracę oraz pozyskiwanie wsparcia wśród władz administracji publicznej, organizacji pozarządowych, samorządowych, sponsorów i innych podmiotów w zakresie wymienionym w celach działania Fundacji.
- Pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowania, w tym europejskich na wdrażanie projektów realizujących cele statutowe Fundacji.
- Badania naukowe i monitorowanie potrzeb współpracy sieciowej oraz inicjowanie wspólnych przedsięwzięć nakierowanych na synergiczne korzyści dla podmiotów współpracujących z Fundacją.
- Prowadzenie działalności gospodarczej, działalności odpłatnej oraz nieodpłatnej, której zyski będą przeznaczane na rozwój samej Fundacji oraz na jej działalność statutową.
- Działalność na rzecz organizacji, których celami statutowymi jest: działalność naukowa, naukowo-techniczna, oświatowa, kulturalna, w zakresie kultury fizycznej i sportu, ochrony środowiska, turystki, zdrowego żywienia, dobroczynności, ochrony zdrowia i pomocy społecznej, rehabilitacji zawodowej i społecznej inwalidów, w tym działalność charytatywna.