Dodane przez:
Fundacja Proturmed

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Przewodnik z polską ofertą medyczną

W październiku 2019 r. ukazała się pierwsza edycja naszego Przewodnika po Turystyce medycznej w Polsce. Jest to wydawnictwo, które ma za zadanie promować wybraną polską ofertę medyczną na określonych rynkach zagranicznych przez dostarczenie w przystępny sposób najważniejszych informacji o danej placówce.

Informacje zawarte w wydawnictwie są istotne, ciekawe, podane w praktyczny sposób oraz przede wszystkim umożliwiają szybki kontakt z daną placówką, czyli dostarczają dokładnie tego czego potencjalny turysta, w tym przypadku turysta medyczny oczekuje od podręcznego Przewodnika.

Jest to nowatorski na naszym rynku projekt, ponieważ został całkowicie sfinansowany ze środków prywatnych uczestników. Łączy w sobie działania offline oraz online, prezentuje ofertę medyczną w sposób dotychczas przewidziany dla usług turystycznych, skierowany jest do odbiorców branżowych jak i prywatnych. Stanowi on także jeden z nielicznych przykładów na to, że podmioty medyczne z Polski są w stanie się zorganizować i współpracować w zakresie wspólnej promocji na rynkach zagranicznych.

 

Na stronie poświęconej każdej placówce można znaleźć następujące informacje:

  •    trzy główne specjalizacje medyczne placówki,
  •    adres placówki i dane kontaktowe do osób zajmujących się obsługą pacjentów,
  •    mocne strony placówki,
  •    informacje o lokalizacji placówki,
  •   ogólne informacje o ofercie oraz ciekawostki o placówce,
  •    informacje o udogodnieniach dla pacjentów zagranicznych,
  •    kompetencje językowe personelu.

 

W tegorocznej edycji udział wzięło 8 podmiotów prywatnych. Więcej o ich ofercie wraz linkiem do pobrania materiału w PDF można poczytać na specjalnej stronie: https://proturmed.pl/polska-oferta-turystyki-medycznej/

Lista podmiotów

  • Prywatna Klinika Położniczo-Ginekologiczna Tomaszewski z Białegostoku
  • Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki Trivita z Porąbki
  • Szpital Medicover z Warszawy
  • Carolina Medical Center z Warszawy
  • Centrum Radioterapii Amethyst z Krakowa
  • Szpital św. Rafała Grupy Scanmed z Krakowa
  • Centrum Laserowego Leczenia Żylaków i Chorób Proktologicznych z Wrocławia
  • Okulus Plus Centrum Okulistyki i Optometrii z Bielsko-Białej

Główne kierunki promocji: rynek brytyjski, ukraiński, ponadto rynek szwedzki, a przy okazji cały świat.

Promocja na imprezach targowych, spotkaniach B2B oraz przy wykorzystaniu kanałów online.

Wersja papierowa: j. angielski i ukraiński.

Wersja PDF: j.polski, j. angielski i ukraiński.

Nakład papierowy: 2000 egzemplarzy

Tyle na temat pierwszego wydawnictwa. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku ukażą się kolejne edycje.