W maju 2022 r. ukazała się druga edycja naszego Przewodnika po Turystyce medycznej w Polsce. Jest to wydawnictwo, które ma za zadanie pokazywać wybraną polską ofertę medyczną odbiorcom z rynków zagranicznych przez dostarczenie w przystępny sposób najważniejszych informacji o danej placówce.
W przewodniku są zawarte zarówno dane praktyczne jak i te ciekawe, podane są one w czytelny sposób, umożliwiają przede wszystkim rozpoznanie specjalności medycznej podmiotu i szybki kontakt z daną placówką, czyli dostarczają dokładnie tego czego potencjalny turysta, w tym przypadku turysta medyczny oczekuje od podręcznego Przewodnika.
Jest całkowicie autorski, projekt, sfinansowany ze środków prywatnych. Akcja promocyjna #P22 łączy w sobie działania offline oraz online, informując o ofercie medyczną w sposób dotychczas przewidziany dla usług turystycznych. Przewodnik skierowany jest do odbiorców branżowych jak i prywatnych. Stanowi on także przykład na to, że podmioty medyczne z Polski są w stanie się zorganizować i współpracować w zakresie wspólnej promocji na rynkach zagranicznych.
Na stronie poświęconej każdej placówce można znaleźć następujące informacje:
- trzy główne specjalizacje medyczne placówki,
- adres placówki i dane kontaktowe do osób zajmujących się obsługą pacjentów,
- mocne strony placówki,
- informacje o lokalizacji placówki,
- ogólne informacje o ofercie oraz ciekawostki o placówce,
- informacje o udogodnieniach dla pacjentów zagranicznych,
- kompetencje językowe personelu.
W tegorocznej edycji udział wzięło 7 podmiotów prywatnych. Więcej o ich ofercie wraz linkiem do pobrania materiału w PDF można poczytać na specjalnej stronie: https://proturmed.pl/polska-oferta-turystyki-medycznej/
Lista podmiotów
- Prywatna Klinika Położniczo-Ginekologiczna Tomaszewski z Białegostoku,
- Mirai Clinic z Otwocka,
- Carolina Medical Center z Warszawy,
- Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki Trivita z Porąbki,
- Centrum Słuchu i Mowy Medincus z Kajetan
- Szpital św. Rafała Grupy Scanmed z Krakowa
- Okulus Plus Centrum Okulistyki i Optometrii z Bielsko-Białej
Główne kierunki promocji: rynek zagraniczny.
Dystrybucja na imprezach targowych, spotkaniach B2B oraz przy wykorzystaniu kanałów online.
Wersja papierowa: j. angielski.
Wersja PDF: j.polski, j. angielski i niemiecki.
Nakład papierowy: 3000 egzemplarzy
Tyle na temat pierwszego wydawnictwa. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku ukażą się kolejne edycje.
Przewodnik w wersji online i PDF jest dostępny tutaj na specjalnej podstronie Fundacji: Polska oferta Turystyki Medycznej