Dodane przez:
Fundacja Proturmed

Przewodnik 2022 z polską ofertą medyczną

W maju 2022 r. ukazała się druga edycja naszego Przewodnika po Turystyce medycznej w Polsce. Jest to wydawnictwo, które ma za zadanie pokazywać wybraną polską ofertę medyczną odbiorcom z rynków zagranicznych przez dostarczenie w przystępny sposób najważniejszych informacji o danej placówce.

W przewodniku są zawarte zarówno dane praktyczne jak i te ciekawe, podane są one w czytelny sposób, umożliwiają przede wszystkim rozpoznanie specjalności medycznej podmiotu i szybki kontakt z daną placówką, czyli dostarczają dokładnie tego czego potencjalny turysta, w tym przypadku turysta medyczny oczekuje od podręcznego Przewodnika.

Jest całkowicie autorski, projekt, sfinansowany ze środków prywatnych. Akcja promocyjna #P22 łączy w sobie działania offline oraz online, informując o ofercie medyczną w sposób dotychczas przewidziany dla usług turystycznych. Przewodnik skierowany jest do odbiorców branżowych jak i prywatnych. Stanowi on także przykład na to, że podmioty medyczne z Polski są w stanie się zorganizować i współpracować w zakresie wspólnej promocji na rynkach zagranicznych.  

Na stronie poświęconej każdej placówce można znaleźć następujące informacje:

  •    trzy główne specjalizacje medyczne placówki,
  •    adres placówki i dane kontaktowe do osób zajmujących się obsługą pacjentów,
  •    mocne strony placówki,
  •    informacje o lokalizacji placówki,
  •   ogólne informacje o ofercie oraz ciekawostki o placówce,
  •    informacje o udogodnieniach dla pacjentów zagranicznych,
  •    kompetencje językowe personelu.

W tegorocznej edycji udział wzięło 7 podmiotów prywatnych. Więcej o ich ofercie wraz linkiem do pobrania materiału w PDF można poczytać na specjalnej stronie: https://proturmed.pl/polska-oferta-turystyki-medycznej/

Lista podmiotów

  • Prywatna Klinika Położniczo-Ginekologiczna Tomaszewski z Białegostoku,
  • Mirai Clinic z Otwocka,
  • Carolina Medical Center z Warszawy,
  • Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki Trivita z Porąbki,
  • Centrum Słuchu i Mowy Medincus z Kajetan
  • Szpital św. Rafała Grupy Scanmed z Krakowa
  • Okulus Plus Centrum Okulistyki i Optometrii z Bielsko-Białej 

Główne kierunki promocji: rynek zagraniczny.

Dystrybucja na imprezach targowych, spotkaniach B2B oraz przy wykorzystaniu kanałów online.

Wersja papierowa: j. angielski.

Wersja PDF: j.polski, j. angielski i niemiecki.

Nakład papierowy: 3000 egzemplarzy

Tyle na temat pierwszego wydawnictwa. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku ukażą się kolejne edycje.

Przewodnik w wersji online i PDF jest dostępny tutaj na specjalnej podstronie Fundacji: Polska oferta Turystyki Medycznej